får massage av bästa ponthus , skönit

Har ju inte skrivit på hela dan ja, ooops! Vad har jag haft för mej då? Joo de kan jag ju säga :)

Först och främst vart jag väckt av linnea som kastade en kudde i huvet på mej typ mellan 2 halv tre tiden. Så låg jag kvar en stund, sen gick vi och åt rostade mackor. Eftersom linnea hade varit vaken ett bra tag längre än mej va hon redan färdigfixad och hennes mamma va på väg och jag hade inge bättre för mej, så då hänkade jag hem till henne och åt pannkakor och fixade mej där, sen åkte vi till stan :) träffade hellen som jag inte sett på läääänge, så köpte jag HÅRFÄRG!

Tog typ sex bussen hem så gick jag till ponthus och va där tills mamma hämtade oss så åkte vi till mej, och jag färgade underhåret så nu är de brunt :) blir väl finare när jag plattar till de och sådär, nu är de bara ruffsigt elle va man ska säga. Sen ha vi kolla på film och sådär :)

Sååååå nu vet ni va jag ha gjort,
ska dygna i natt ja :d
hihi
hejjdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0