sjung med om du gillar bröst som är riktigt jävla stora

Godkväll, här sitter jag hos Ellen och lyssnar på älskade Ken. Ken är min Ken och jag är hans Barbie. Haha, nä jag skoja..
Idag har jag kollat på Ludvigs typ uppvisning, dom skulle sjunga. Men han är ju lite blygis sådär, så han satt bara på bänken i mammas knä och vägrade gå upp haha. Slöseri med tid, gick på ica och köpte cola med Lukas istället. Vad har jag annars gjort idag då? Jaaa.. jag har väl varit ute på en promenad i min ensamhet. Vart jag gått de får du inte veta hihi puss på det. Sen gick jag väl hem, då gick jag till Ellen istället. Och här är jag kvar än!
Nu ska vi se om Ellen har en bild jag kan lägga upp här! Det blir ju lite roligare att kolla då kanske? Vi kan ju prova!

äsch det vart bara krångligt för de ville inte...
hejdå...
buhu..
sorglgit...
eller inte
gläääädddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0