jag är dryg



Nu är jag hos Karro, det är våra stjärtskåror som ni ser på bilden.
Igår så var det roligt i Skb :):):):):):) var med en massa, dom enda jag kände från början var ju Linnéa, Benny och Johan, men sen vart det ju bättre med kvällens gång (y) Vi var vid brasan och så, jag drack coca cola. Också lekte jag och Johan chicken-leken, den som vågade gå närmast brasan vann. Jag vart ingen chicken, jag vann. Johan vart chicken! Fast nån gång imellanåt vart jag också chicken, men det vill jag inte prata om.. :$
Sen så åkte vi tjugo över elva bussen hem till Timrå, jag, Linnéa, Benny, Johan och Ponthus. Jag och Linnéa stannade till vid brasan i vävland också, där träffade vi Kewin, Bubbas, Basse och Boväng. Sen poppade vi popcorn när vi kom hem!
Idag har jag ätit glass på JamJam. Pappa betalade. Han betalade också mina skor, och mina leggins. Sneeelt. Tack tata. Tata betyder pappa på typ.. va var det för språk nu igen? Kroatiska var det! Det skrek jag och Tanja kanske mycket i somras.

cooooolt
hejdå!

Kommentarer
Postat av: tanya

hahahaha tata xd yeah!!:)

2009-05-02 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0