ohhhhh, busigt linda!





Jag kunde inte låta bli!!!!!! Fastän att typ 90% av alla jag frågat "tycker du att jag ska ta hål i läppen?" har sagt nej. Jag ville så gärna! Jag har ju velat sen sexan, så äntligen säger jag bara! Fast jag är ju lite hit & dit, så man vet aldrig hur länge den sitter kvar. Klockan sex smög jag in på toan med en is glass och två tvättade nålar och ett läk örhänge, klockan 20 över sex frågar pappa "Gör det ont?". :O Han fattade vad jag tänkte göra! Kanske för att jag satt och pratade om piercingar hela middagen.. mitt svar blev "mmmmmmm", och sen tvingade han mej öppna dörren, haha, och där stod jag blek i ansiktet som ett spöke och skakade som ett litet löv. Jag klarar inte av sånt där eller! Aaaaj. Han tyckte att jag skulle sluta med dumheterna, men det gjorde jag inte, så kommer mamma in med filmkameran, hahaha vilken familj jag har. (För det var ju veeeeerkligen inte jag som tvingade henne att filma hehe).
Jaja, nu ska jag spela guitar hero.
Snälla skriv inge negativt om piercingen för då kommer jag få ångest och bli jätte osäker på om jag ska ha kvar den eller inte, okej? :) Så nu vill jag att alla ska juuubla!

hih
pusssssss

jag har ingen känsel i läppen.
får jag äta choklad ikväll även fast de är såhär?

Kommentarer
Postat av: karolina

hahahah åhhh även filmkameran! herregud :) haha men det vart jätte snyggt ju!

2009-03-07 @ 22:45:16
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte snyggt men ganska högt upp :)

2009-03-07 @ 23:09:08
Postat av: linda

haha :) jo men jag var tvungen att sätta den långt upp för ja tro ja ska ha ring, och då äre inge snyggt om den sitte långt ner

2009-03-08 @ 11:17:15
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: madeleine

jag tyckte det blev jättefint! :)

2009-03-09 @ 16:13:22
URL: http://madeleineebjorklund.blogg.se/
Postat av: ludde

det blev ju snyggt, en riktig cooling

2009-03-18 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0