onsdah

Hejsan :)
nån därute som har testat the sims 3? Inte jag iallafall, men jag är ganska sugen på att köpa det. Jag vill ha det iallafall, sen om jag vill lägga ut pengar på det var en annan sak.. ;) ska iallafall testa installera the sims 2 på min dator nu, det läju inte funka för jag är ju inte född med världens flyt ju.

Har ätit pizza med famlijen idag, för lukas fyller år och han fick bestämma mat. Vaknade liksom nån gång efter 2 så har inte hunnit med så mycket annars. Vi satt kvar bra länge på pizzan, sen for vi hem så pappa kunde hämta sina jobbar nycklar så vi kunde se hans nya jobb. Eller nya och nya, han har väl haft det ett tag nu, och han har ju fortfarande kvar papperskungen också.


gratis choklad!

Hehe, sen for vi till coop så dom andra kunde äta glass. Själv mådde inte min mage nå vidare satt jag stod över. Ikväll ska jag nog bara vara hemma.. har ingen lust eller ork att göra nått, det blir en tidig kväll tror jag. Ska kanske fråga om jag får hyra film och bara sitta och rå om mej själv ett tag. Jag har haft fullt upp varje dag sen det blev sommarlov, och jag känner mej redan sliten.. så jag ska vila idag sen är jag nog igång igen :)

Men nu ska jag testa det där the sims,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0