oboy snack

Godmorgon! Har nyss ätit makaroner, mycket godare med mat än fika på morgonen tycker jag. Och en stor kopp med mjölk :) yummi. Jag kommer ihåg förut, för några månader sen, då jag verkligen älskade mjölk. Sen gick det över till oboy, men då var det droppen.. jag vart seriöst värsta beroende, har läst i min bok där jag hade skrivit "MÅL FÖR MARS" och sånt där, bland annat så stod det "Max 2 st oboy glas, mogon och kväll": Fast sen så var det streck över det dära också stod det "Okej 4 iallafall!" fuult.. nu tycker jag inte om oboy längre, för jag slutade dricka det och nu är det inte gott alls. Det smakar betskt, blä..
Åker till nina om nån timme, så ska packa nu :)

Kommentarer
Postat av: ssara

snygg blogg=)

2009-06-25 @ 16:56:21
URL: http://schaaara.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0