monica where are yoooou



Nu sitter jag med karro på svenska plusen, susanne är ute och letar efter monica. Vi har nyss varit och letat efter henne vi också, men vi hittade henne inte. Så då gick vi hit igen.
När jag vaknade imorse vart jag så himla paff, vet ni varför? Jag var pigg :o jag kände inte för att sova bort hela dagen, jag hade verkligen sovit gott. Jag sov med mobilen bredvid kudden men hade inte vaknat när det ringde på den klockan elva. Va! Ja ni hörde rätt :') också har jag sovit så himla gott.

Kenny är också här, han ville att det skulle stå med.

Kommentarer
Postat av: karolina

fin bild du hittade!

2009-06-05 @ 14:56:09
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0