måndag


Vi har ju förändrats, mjoooo ;b

Godmorgon! Karro envisades med att ställa väckarn på halv elva, hade tänkt att stänga av den när hon somnat men jag tror jag somnade tidigare kanske -.- så den pep imorse, men jag sov vidare en timme till. Och vaknade av att karro hällde vatten i håret på mej.. haha, då klev jag upp. Efter ett tag. Pissa, rostade macka, letade fram bikinin (asså jag fattar inte att jag tappar bort saker på bara några timmar ;o), tog ett dopp i poolen. När jag säger "Tog ett dopp i poolen" är det ju som att jag har värsta stora lyxpoolen, men det är bara en liten pool som går typ till midjan på mej. Den får till och med plats på altan!
Men nu måste jag börja fixa mej, sitter bara i trosor och handduk. Alldeles blöt i håret är jag också, och bussen går om en timme så måste lägga på ett kol om jag inte vill se ut hur som helst.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah shiiiiit asså

2009-06-29 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0