lördag!


H-h-h-h-h-h-hallojj, nu är det bara jag, ellen och adam kvar här. Karro vaknade tidigare än alla andra för att hon somnade tidigare än alla andra, hon försökte väcka os  men det gick ju inge vidare om du förstår :) så hon for hem, vi klev väl upp runt halv två nånting tror jag. Jag kokade makaroner och ellen tog nån rostad macka. Ska hem snart, för klockan fem kommer utbulds till oss.. dom bor i öckerö, dit det är bestämt att vi ska i sommar.. jag vill inte dit. Vad ska jag göra ute på en ö längst ner i sverige? Ska jag nånstans ska det vara stockholm eller göteborg! En storstad, inge småfjant här inte. Pappa och jag vill inte åka på semester, så jag hoppas att vi ska demostrera med flaggor och sånt i huset. En demostrations-ramsa skulle inte sitta fel heller.

Pappa och linda demostrerar
pappa och linda har fått nog
vi vill inte åka till nån skog
vi vill till stockholm
och gå på gröna lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0