lördag, fast ja trodde de va söndag. fast de äre ju nu

Nu är jag och linnéa hos ahmed, ska snart hem. Fick visst inte sova borta inte. Det vart inte så mycket bilder, kanske bara två, inte kul. Först så kom jag med bussen till henne, jag hittade vart man skulle av tjoho! Har ju inte så bra med dedära lokalsinnet och sånt inte. Vi var hos henne ett tag innan vi tog bussen till stan, satte vi oss i nån klätterställnig och var där ett bra tag haha :) jag visade upp mina akrobatiska konster. Sen kom ahmed dit ett tag också, sen for han hem. Så kommer det en snubbe och håller på "Är ni syskon?" vi ba nej, men han trodde oss absolut inte. Vi hade likadana ögon enligt han, har hört det förut men så lika ögon har vi väl inte? :o
Sen gick vi upp på pizzerian och linnéa köpte en läsk, så satte vi oss nere på navet och väntade på bussen. Träffade ali och hans kompis där också så vi snackade lite med dom eller nått :) vi tog bussen till granlo och träffade dani ett tag, fick sitta utanför hemköp typ en timme och vänta på han :o sen kom han till slut. Vi gjorde väl inte så mycket, jag och linnéa gick hit sen. Sepe busstider har det blivit för det är sommarlov också, och för att det är midsommar dagen eller nått. Stod typ olika tider på busshållplatserna också så vi blev ju lite förvirrade.
För en timme sen sa mamma att hon skulle komma och hämta mej, verkar ju inte bli så. Eller jo men inte än iallafall. Är lite små hungrig också, ska äta när jag komma hem.
Har inget att skriva om så heeeeeeeeejdååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0