linnéa



Imorgon ska jag vara med denna häääär, vad vi ska göra det märker vi :) vi ska väl iallafall fira att vi fått sommarlov! Fatta skönt med skolavslutning, ingen mer skola. Man kan sova hur länge man vill! Fast mitt sommarlov ska ju inte precis gå ut på att sova haha, men ändå. Skönt att vila upp sej. Jag längtar asmycket till gatufesten, det är typ sommarens höjdpunkt. Iallafall ska det bli vääääääärldens bästa sommarlov! Det ska jag se till, man får det ju inte roligare än man gör det till. Så nu ska jag anstränga mej för de också :D så himla pepp är jag, shit asså. ´

Men nu ska jag byta om sen blir det brors avslutning, lite bilder först ba!

jag med karros brills

ellen lockar fram fiskar med snoppen sin!

brännbollen vi kollade på imorse

karro fixa tandsmycke på mej :D:D jag har blingbling i käften!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0