kort inlägg


linnéas tröja! du får igen den och dina 40 spänn imorgon :*

Hejhallååå, de vart inge dopp ikväll inte. Det var inte så värst varmt så fick en känsla av att jag klarade mej :) var inte ens ner och kände på vattnet :o toffe, fredrik och issa kom dit. Jag är jättetrött och idétömd så ni får dagens bilder och sen ska jag bums i säng.

jag & issa

issa sitter och äter subway macka vid en parkering. haha jag måste bara få berätta när hon skulle beställa! Hon står och ba"LJUST, HALVT, ROSTAD!" och han ba tittar, så säger hon det igen. Sen när han frågar vad hon ska ha på hon ba "OST!" och han ba inge mer "MEN OST!" hon fattade inte att man måstede ha köttbullarna på då också, så jag förklarar det, men då har han redan börjat servera en annan kund, men inga problem för bergman inte! "KÖTTBULLAR! JAG VILL HA KÖTT BULLAR OCKSÅ!" sen så blir det till salladsbordet, "SALLAD!" sen till betalningen. "Ska du ha kaka eller chips?", "Nej.". "okej men det ingår"; "INGÅR?!" , "ja.", "KAKA!!!" så börjar hon och ska få ut kakan, men den ska man ju ta ut fån insidan ;D haha snygg tjej, jag står typ och dör bredvid, så himla kul hade jag. Sen när vi skulle hitta sittplats var det ju inte mer lyckat, jag skulle gå och paxxa, så jag ba "de är fullt överallt", "FULLT?!", så får vi leta vidare. Hamnade alltså på en parkering, haha! Det värsta var att hon var inte arg för att hon skrek, hon såg bara allmänt förvirrad ut.

toffe & fredrik ligger och myser

Kommentarer
Postat av: issaaa

hHAHAHHAHAHAHAHA GUUU va kuul jag är :D:D

2009-06-10 @ 10:03:25
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: linda

men skojaru :D

2009-06-13 @ 14:38:56
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0