Det är store issa som talar.....

Hej! Jag är med Linda. Vi har haft skolavslutning idag men det vet ni redan! hhihihih FNISS! när jag kom hem (jag = issa), så började jag sy in på en jeansjacka som jag har! Efter en stund kom ju Linda till mig. När jag var klar så gick vi hit till henne, och åt pannkaka. Jag åt dom med socker :) Sedan åt jag en macka, och efter det kladdkaka. Kladdkaka är så gott! Pannkaka också! Guud vad jag älskar sånt.. Sedan bestämde vi oss för att vi skulle gå ut och skejta, eftersom vi inte har gjort det på typ ett och ett halvt år! Inte tillsammans iallafall. Vi var ju värsta proffsen förut, så vi tänkte gå ut och få tillbaka våra kunskaper.. men. Vi somnade på sängen. Först somnade linda och hon snarkade, så skulle jag spela in men när jag var klar så märkte jag att jag inte hade börjat spela in än.. Sedan somna jag också. Vi sov i 2 timmar.

hejdå. / isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0