asddfghjkljhgfsa

aaaaaaaaaaaaaalllllåh
e hos kajjooooo,, vi har kollat på brännbollen nu. Var lika svårt att få upp ellen ur säng som vanligt, men att få na i säng, det är lätt som en plätt, tränat ett antal gånger jag.. oh. Lärarna vann mot sexorna med en del fusk, skulle jag tro. Jag satt mest på backen och då hade jag en stång framför ansiktet så jag såg inte så mycket. Inget jag lider av men ändå, jag var trött. Nu ska vi på birsta, bara karro äter upp sin lasagne :) också ska gunilla hämta mathilda och sen hämtar vi issa. Vet ni vad jag fick för mej nu? Att jag ska gå in på typ världens mest komplicerade sida, facebook. Jag har varit inne där två gånger, ena gången förstod jag knappt hur man logga ut! Men nu ska jag ge det ett till försök.

adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0