hårsnack, again and again

I natt drömde jag att jag färgade håret svart :o vad säger ni, skulle det vara nånting måntro?


Och små söta läppar, liknar jag inte den där.. med dom sju små dvärgarna? Snövit? Nej, gud vad heter hon :o askungen? Nej det är inte rätt! Eller vänta, snövit är väl rätt?

Jag googlar på det.

Ja så hette hon ju!
Det blir inge svart för mej, men funderar på att göra mörkbrunt


VÄRLDENS FINASTE LINDSAY LOHAN!

Är inte den där hårfärgen typ hur fin som helst? Fast då har ju hon långt självlockigt hår också.. medans jag har kort och struligt, men med en hårförlängning går det ju att fixa till..

Kommentarer
Postat av: linnea

sjukt fint hår har hon ;P

2009-07-30 @ 13:58:18
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0