cellskräck

Jag tror seriöst att jag har cellskräck eller nått, för visst är det när man inte klarar av trånga utrymmen? Jag får damp om det är trångt eller saker ivägen för mej. Så det är väl snarare cell-aggressioner eller nått, men ändå. Som i den här bilen, alla saker ligger inslängda huller om buller. ALLA har ett fack där dom sitter och kan lägga saker, utom vem tror ni? Jo, jag förstås. Här finns det ingenstans att lägga mina mobiler, och alla ba slänger allt mot mej. Åhhhh idag känns det som att hela världen är emot mej..

Vi har stannat på gränna polkagrisar nu, sitter i bilen. Snälla, polkagrisar är väl ändå inge fascinerande! Och därinne där dom står och bakar dom har jag sett hundratals gånger. Det är inte precis första gången vi är här ;o spöregnar gör det också, och mitt hår ser ut som jag vet inte vad.

Nu ska jag inte skriva nå mer för det brinner i fingrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0