sfsadgf

Hejhallå, de va kallt ute igår och inte vart de bättre av att vi blev utskickade från vartenda trapphus .. sen stack alla hem så då fick jag och ponthus åka med linnéa ner till navet, för hon skulle ju byta buss. Vi stack till nå downtown där dom spelade biljard, sen gick vi och satte oss inne på scandic tills pappa äntligen kom och hämtade oss. Och tänka sej att jag faktiskt fick sova hos ponthus efter mycket tjat, och dom som vet vilka mina föräldrar är vet ju att de är inte de lättaste eller va man ska säga ;) så va hos han sen åkte vi hit och nu gör vi mat, ska kolla till de nu

ikv ska jag byta julklapp med linnéa så jag ska väl va me henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0