kempo

Som ni såg ha vi fått valpar, lukas ringde mej när jag var på väg till solariumet och höll luren mot något som låg och pep, trodde att han gjort nått med en ballong eller nått haha, men så var det tydligen inte :) solade i 20 minuter men känner mej ändå inte brun.. det suger.
På fredag har vi lucia på timrå kyrka, ska vara där klockan sju ;o va är det för stil! Sällan, då ska jag sova eller iallafall vara ny vaken. Men jaja, tänker iallafall inte gå till skolan sen igen för att sitta i ett klassrum och kolla på film resten av dan för dom andra ska springa runt och spela innebandy, neej då hitta jag ett roligare ställe att va på! :) eftersom jag ändå ska sova hos linnéa på kvällen kanske man kan försöka paxxa in en heldag med henne måntro? :d

Annars har det väl inte hänt så mycket roligt idag, hahah lite roligt va det väl när bertil kasta ut mej och linnéa för han är så lätt sur! Eller ah okej han är less på mej för jag inte anstränger mej för att fixa betyg i kemi, men hallå sällan kasta ut en ba för man sitter och pillar på telefonen..? Aa sen fick vi lägga dom i en låda, så hämtade vi dom igen, då ville inte han va med oss längre, dissen? Hahah. Så träffa jag sophie och va med henne ett bra tag, satt och pratade gamla lagga minnen som när jag hade råkat sparka henne i ögat :o och när hon hade kört upp en pinne i min näsa så jag hade börjat blöda näsblod! Vilken stil asså, haha :d

På lördag ska jag iallafall kolla på linnéas dansuppvisning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0