hejhallådärute

hejhallå, nu skriver jag bara för att jag är så snäll med dennis för att han ska få ngt att läsa! =) hihi. och med det kan jag ju säga att han mobbar mej.. för att.. aa, en gång så råkade jag sätta mej på ett tuggummi. då gick jag runt med ett stort fett lakris tuggummi mitt på arslet på mina fina mjukisbyxor. haha, sen dess så heter jag tuggummi arslet (a) hihi. fast det gjorde inte så mycket det där med tuggummit, för nu så har jag bytt dom byxorna till ett par nya (y) som jag inte har nå tuggummi fläckar av :D haha.

åh, vet ni vad jag tycker att alla ska göra? gå in på min bdb! ja, det tycker jag! jag har faktiskt börjat lägga in bilder och sånt där, strejkar inte längre, hahah.. tuffft heter jag där, tufft va? fast det är ju tufft med tre f.

oj, jag glömde göra en toa till min sims familj kom jag på nu. den får ändå inte plats i huset, får bygga ett litet uthus. värsta lyx dasset med dusch och allt! baaaaaaaaaaaaaaaallt. haha nä. inte så värst.

imorgon är det teater! yesyesyes, jag älskar teatern. det är liksom det som är kul. det är min favorit sport!

och jag och joanna har så kul, haha. det har inte ni! eller jo, det kanske ni har. men vet ni vad jag vill? jag vill ner på ib! jag har aldrig varit där, vet inte vad man gör där ens.. det är säkert värsta kul. det är säkert roligt folk där! hoppas ja. eller äsch..

nu orkar jag faktiskt inte blogga nå mer, nu vill jag in och kolla på bdb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0