kewin lennartsson är bäst, bara så ni vet :)

hejsan, vet ni? vad jag har bestämt? jag har bestämt mej för att nu ska jag bli glad. också ska jag börja tänka, det är ju ett bonus att vara en människa som tänker, inte sant? ne men jag menar, att jag ska tänka efter, före. haha som den där bil reklamen eller vad det är, men seriöst så måste jag börja med det. jag vet ju att man gör misstag men jag pallar inte leva på misstagen, fast det gör jag ju inte, men det känns bara jobbigt med så mycket nu. men nu ska det ju fixa sej, visst? för allt känns så himla fejk bara. man ska inte fejka, det ska vara ärligt, rakt fram, pang bong liksom. det kom verkligen inte från rätt käft men ändå.. jag är ganska fejk ändå när jag tänker efter. fast när sidan av mej som tycker om mej själv tänker efter, så är jag inte alls fejk. jag är faktiskt inte en himla idiot som den elaka sidan säger. jag tror jag måste börja lyssna mer på den braiga sidan, den är ju liksom snällare. och då blir man ju glad ;>

haha vilket fånigt inlägg. nu skäms jag, prata inte om det här med mej. då blire ännu pinigare :) men nu vet ni det här. så nu får ni hjälpa mej att hålla humöret uppe,
hejsvej

Kommentarer
Postat av: Kewin

Tack<3

2008-11-30 @ 09:13:03
URL: http://kewindamans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0