until the day i die, i promise i won't change

HEJ ALLIHOPA! det har gått typ en vecka sen jag bloggade sist, jag har liksom suttit mej här och ska skriva. men då kommer det alltid nån som puttar undan mej, också får inte jag blogga mer.. haha. men nu är jag här.

det har liksom varit teater varje dag, och finally så är ALLT slut! :O:D känns både skönt och inte, eller alltså det är ju liksom skönt men ändå lite sorgligt. för det har verkligen varit roligt att få spela ihop med dom personerna. men nu är det över. åh, det känns så skönt att inte behöva säga "nä alltså.. jag har teater" när nån ringer, eller när nån frågar vad man ska göra idag "Nä jag har teater" eller vad gjorde du igår då? "Var på teatern". Jaha, men vad ska du göra imorgon då? "Eh.. teater då med".

Men nu ska vi alla få en paus från teatrandet. fast det har varit fett roligt. det är liksom en känsla att stå  där på scenen. även om det var roligast första och sista gången, hade liksom 6 uppspelningar så man blir ganska less efter ett tag. men premiären var verkligen spännande när man liksom skulle få se vad publiken tyckte om den, när allt var på riktigt. det var verkligt! den dagen hade verkligen kommit! också vart det andra uppvisningen, då var premiären över och vi tog det lugnt och hade inte så mycket energi. publiken var lite lam också, så att det gick inge bra.. eller bra kanske det gick, men det var inge roligt. sen tredje gången gick det bättre, för då var vi så sur för att andra gången gick dåligt. så då gav vi gärnet. också vart det fjärde, tog det lite lugnare då också tror jag. femte, samma där. och sen sjätte, och allra sista.. det var faktiskt den mest spännande och pirrigaste uppvisningen. alltså man visste att det var sista, men ändå kändes det som att det var premiär. linnea, vår ledare, sa att det var bästa gången. och det var det kanske :)  lugnt att jag ska fortsätta, och vara med nästa år.
våran pjäs var den enda som inte var seriös typ, eller "När ingen ser.." var väl inte så grav allvarlig egentligen heller. men det kändes skönt att ha en som publiken kunde få skratta till. för skratta gjorde dom allt.
lugnt att ni får se mej nästa år där också :D det var ju roligt, och teater är verkligen så himla roligt.


och här får ni världens bästa låt dessutom. Simple plan - grow up. Alltså jag älskar den låten, kan helt enkelt inte få nog av den. KÄRLEK TILL DEN:O








men nu ska jag gå och bada badkar eller duscha eller nåt. innan linus kommer och ser att jag sitter på hans dator. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0