skoldag

hejsanhoppsan, åh vad jag saknar pernilla :) kom på det. men nu har vi bestämt att vi ska vara med varandra på torsdag iaf :D så himlahimla länge sen :|  var ju med henne typ dygnet runt när vi var yngre, haha, vi har så himla många minnen. saknar dom. och henne. :)

today har jag varit på skolan då, inte ovanligt men ;D gick väl bra, eller ao. kommer inte ihåg så mkt :D eller justja, först var det spanska. det gick värsta bra så jag vart värsta nöjd! också hade jag bestämt mej för att vara glad hela dagen, haha, för annars blir jag sur så fort jag kommer in i det klassrummet. men vi fick nåt häfte (som alltid???) där det var typ repetion. så det gick bra. efter det var det kanske engelska. eller nej, det var det inte. det var.. so! fortsatte med läxan eller vad det är, man ska skriva så mycket man kan om grekerna och sådär. haha, smart curt låter oss kolla i boken samtidigt, vem skriver inte då.. eller nej, jag skriver faktiskt inte av kom jag på. jag typ läser ett stycke, sen lägger jag boken uppochner och skriver det jag kommer ihåg. på så sätt ser det liksom mer ut som att jag inte läst av ;D tror jag. efter det så var det engelska, där kom det :) då skulle vi skriva recension och filmen vi såg, "forrest gump". den filmen är ju ganska härlig den. blev inte klar men fortsätter imorgon ju. också var det såhär, det var värsta lugnt i klassrummet och ellen skrek och skrattade inte som hon brukade, och inte issa eller hanna eller jag eller någon gjorde det överhuvudtaget. också såg våran lärare björn att ellen höll på börja skratta så han ba "Nej, skratta inte för då är det kört!" typ. haha, han kan henne vid det här laget. haha. sen var det lunch, men jag, eller och issa delade på en strips istället för att gå upp till maten. smarrigt ;d efter det.. svenska, men jag håller på och ska forska om johnny depp och ska skriva från en tidning som jag har ett repotage om han i, men jag glömmer det jämt. så jag skrev typ dagbok eller nåt istället.. och läste. och sophie ba "skriv din autograf på mej" också gjorde jag det, då skulle hon göra det på mej med men då skrev hon "KUK" över typ halva högerarmen istället. fast det tvättade jag bort sen (; och på vänstra har jag en vacker gris som corne har ritat :D haha, fast nu är den lite utsmetad för jag tvättade händerna förut. sista timmen gympa var inte med. trallade runt på skolan med ellen och claudia istället.


men nu är det mat, så nu ska jag äta. och sen ska jag ut och vara med fille mfl och typ spela basket :)))



hejdå !

Kommentarer
Postat av: corneeeee

mihhih jag gjorde juh en fin gris :D haha

2008-05-15 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0