nananananannananana

hejjjjj, det här har verkligen varit den mest ohändelserika heljen någonsin. förutom i fredags då, när det var pannkakskväll. dom pannkakorna var goooda :) haha. men sen igår kan jag inte minnas att jag egentligen gjort någonting, var så trött och grinig så det var lika bra att jag inte visades ute bland folk ;D så då satt jag hemma med mormor, morfar och linus medans mamma och pappa var på mickes 40-årsfest som visade sej vara ett bröllop! fast det hade mina iq föräldrar såklart redan listat ut, haha ;D eller inte listat ut men dom misstänkte det. göll.
och idag har jag inte gjort något heller, var på mötet med mamma, pappa och ludvig imorse. för första gången så fattade jag nåt av vad dom sa där :o önska bara att jag kunde koncentrera mej bättre ;d men det var bra, det var en missioner som hette bengt-åke bengtsson där, i engelska länder kallades han för bob med o och i sverige båb med å. haha, det tyckte jag var klämmigt (y) också hade han varit nån stanns där dom sa nåt som uttalades "unkulukulu". haha, det lät jätteroligt när han sa det iaf. det betydde typ "en stor stor".
sen efter mötet så for vi hem, och då stökade mamma i köket medans vi andra hjälpte till med att plocka undan och sådär för att vi skulle få gäster som skulle fira pappsen=)
sen kom dom då vid fem tiden, så vart det att tjocka i sej kakor och glass :)))) inget större problem för mej men. men det var ingen tårta, för mamma hade misslyckats med den så man fick ta jorlegubbar lösa UTAN grädde och klet :D:D haha.

nu tittar mamma och pappa på en film som går under beteckningen "thriller", haha. visst är det en sån där läskig film typ? sånna klarar inte jag av iaf. har jättesvårt för att se filmer som är sådär lite småläskiga eller nervkittlande. eller alltså visst att jag kan se dom, men jag blir jätterädd ;d fast det blir väl alla egentligen, men vissa klarar väl av det. hah. romantiska komedier for lajf.

menmen, mina händer mår prima nu och är inte alls särskilt torra längre. haha. smörjer ju in dom morgon och kväll nu för tiden, eller jag smörjer in dom lite nu och då. det är nästan roligt.  fast sist vart jag så less, för jag smörjde in händerna typ 5 min innan vi skule åka iväg på mötet, och jag hade inte hunnit borstat håret eller plattat det eller nånting också hade jag knappt 5 minuter på mej också var händerna sådär jobbigt äckligt kletiga av den dära snuskiga handkrämen. blä! då var det jobbigt, och då svor jag på att jag skulle alltid ha torra händer ;D haha, fast det löste sej med håret så jag lät det inte gå ut över handkrämen ändå. höhö, tycker att det är störande att skriva om mina händer för det kan ju inte vara så roligt att läsa. men jag har helt enkelt inget annat är skriva om. förutom att jag "borde söka hjälp". fick upp det på nåt test idag, jag vet inte vad det var för nå test men nåt på cornes bdb. "hur dum är du egentligen". man kunde få på "Du är inte så dum", "Du borde kanske tänka mer" och "Nån borde söka hjälp". jag fick på sistnämnda alltså. men det är lugnt, jag tog bara lite illa upp. :(



nu ska jag skriva nåt till fille, för han säger åt mej att göra det. haha :D




hejdå :) <3

Kommentarer
Postat av: limpa

pannkakor us guuud

2008-05-19 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0