actually *

hejdärborta, nu ska jag snart äta sen blir det ut och vara med tanja :D haha, vi har bestämt att vi ska leka konstaplar. det är alltså vi som bestämmer, och det ska vi minsann visa. haha.. också ska vi på lidl också ofc.

men just nu sitter jag med rix fm i öronen och solbrillor på huvudet. jag känner mej så ball så ball. mhahaha. men jag önskar att jag kunde ha pilotbrillor, men jag ser ganska störd ut i dom. eller i vissa kanske jag passar någorlunda i, men annars så är det sånna där stora moviestars som sitter bäst. dom är ju ball, men men. hihi :)

idag var det skola. och jag gjorde som jag sa igår! jag stängde av väckarklockan, men blev väckt till tio över sju nånting ändå. trodde att jag skulle få sova över lite iallafall. kom till skolan runt 5 över åtta, slängde in bror linus och ellens väskor i skåpet. linus väska hade jag för att han hade glömt gympakläderna i den hemma, så då tog jag med den. sen så hade ellen lämnat sin väska med kläder och plattång här den där gången då vi fixade oss till polar. också fick jag tillbaka kläderna hon lånade av mej också. så kom jag upp till fysiken, och där skulle man skriva 4 provfrågor tills imorgon. jomen, nog hade vi prov imorgon då. fick nå häfte eller vad det var, och hittade på 4 lätta frågor som jag kunde svaren på. gjorde visst fel, inte som han sagt, så jag fick göra om :p men jag var ju sen, så jag hörde ju inte men. det var väl den lektionen. sen var det... bild! vart sen där också, för att ponthus och bubbas tog mitt finfina tryck som jag har sagt att jag ska trycka med i 2 månader. aja, dom tog det och kastade mellan sej och sådär så lilla jag inte fick tag på det förens kanske 10 min efter.. haha. då hade jag missat när dom snackade om nån lera, men pallar ändå inte göra krukor och allt vad man kunde göra med den (; eller jo vänta! man skulle ju kunna göra en godisskål eller så ju! och ge till nån. det borde jag faktiskt göra! kanske jag kan.. fast jag gjorde ett grattiskort som jag nästan vart klar med. det ska jag ge till pappa som fyller år på fredag nästa vecka. vad jag har fixat för present till han säger jag inte, han eller nån tjallare kanske läser det här.. :)
efter bilden var det so, då fick vi läsa sida 190-195 som jag är så less på ;D haha, orkar inte läsa det om och om igen. också kunde jag helt enkelt inte koncentrera mej på texten.. tänkte på annat ja :) eller jag läste ju, men inte så det fastnade. har läxa eller om det var prov på det på måndag. det är värsta mycket sånt nu! det är ju nu innan skolavslutningen som man brukar dra ner på det, men då får vi läxa och sånt istället! det är väl ändå lite väl underligt. menmen. sen var det lunch, och det var nå konsigt. det stod att det skulle vara "Tex Mex Rulle" och dom sa att det var väl kanske som nå taccos, så kom vi upp. det var typ pirog, ganska gott. inte höjdare men vi fick ungskokade grönsaker till :D sådär morötter och broccoli, jag gillar broccoli. ibland :) men vad var det sen då? då var det.. hm.. justja, matte matik. danne hade rättat proven, men vi skulle inte få sen dom förens på måndag ändå. det var antagligen ganska stökig lektion, lät som det i slutet iallafall. han babblade på om att vi inte kunde skärpa oss och att det faktiskt fanns sånna som ville jobba, ja, det där pratet som vi alltid får höra.. och han ba "Alla som har varit stökiga får gå". alla ba typ "ööh... har jag varit stökig?" så började väl alla tänka. men så drog typ kenny, kewin och anton. och stolt satt ju jag kvar, också gav han mej "blicken". jag ba "va har jag varit stökig?!" han ba nickade också fick jag också gå då.. sophie och sanna fick också gå antar jag.
sen var det den där störande lektionen.. den som jag helt enkelt avskyr.. spanska. åh. jag pallar inte spanska! jag pallade inte spanska. så jag hittade på annat istället och mådde bajshuvud. nä men. sen stack jag hem och sen har jag suttit HÄR. skulle egentligen träna, men så skulle det kanske komma nå gubbar och kolla på fiber eller nåt, men dom hade kanske redan varit här men jag vågade inte träna om dom skulle komma :p haha. det var min dag. jag har inget annat att skriva, och ska ändå äta nu. så att... ha det bra då :D




hejsvej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0