asghjhufj

hejdär :) nu ska jag berätta vad jag har gjort idag. det började såhär att jag vaknade. jag fattar inte, även att jag vaknade? haha. så var den dagen förstörd. närå. klockan var väl 9 nånting, och jag låg och drog mej kanske två timmar, eller en och en halv iallafall. åh skönt! då fikade jag, gick ner i gymmet och sprang lite, duschade, kollade på tv, sladdade golven och sen åt jag en till frukost! haha, alltså jag skulle på teater i två timmar och jag var inte så hungrig så att jag ville ha riktig mat lunch men lite var jag tvungen att äta för sen var det teater, eller ljusrep, det var liksom så att vi bara gick in på scenen som vi skulle, men sa inga repliker typ. utan det var en snubbe som skulle kolla hur ljuset skulle vara. ASJOBBIGT och ASTRÅKIGT. menmen, det måste göras. man vart verkligen trött av det. men dom på teatern är ju lite småroliga så dom håller en vaken, haha =) efter det, så kom karros morsa och hämtade oss så att vi skulle få komma hem. men först skulle hon tanka och hämta görgen och lite sånt där, jag diggar görgen för han pratar så mkt. det är bra=) kom hem vid kvart i fem, satt mej lite vid datorn och sådär. sen drog min familj till janines familj för vi var bortbjudna dit :) men janine skulle på mysack med jonna, så det var meningen att jag skulle väl vara med jollan eller nåt då. men så fick janine och jonna med mej, så jag lånade lite kläder och smink och grejs av janine också bar det av.
men när vi var vid birsta typ, så jag ba "jonna... jag har ångrat mej. jag vill inte på mysack längre...". haha, så jag åkte hem igen med micke =D precis som när jag var liten och pappa skjutsade mej på dagis, men kom alltid hem med mej:D haha. fastän att jag bara var på dagis två dagar i veckan, två timmar åt gången. hihi.


ska hem nu, är hos janinen hörssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0