111111777777 aaaaappppppprrrrrriiilllllll

hejhallå, det här är mitt 217 inlägg, ganska lite, för det är knappt ett om dan med tanke på att jag har haft bloggen i mer än ett år. men kul att veta. haha. nu har värsta många börjat cykla till och från skolan, får nästan mej att vilja cykla också, men bara nästan. skönt till skolan säkert, men palla hem =D värsta uppförs och skit, haha ;D
idag brottade johan ner mej så jag blev värsta skitig, och så rev han mej så jag har värsta rivmärket på axeln + att han satt och slog mej på spanskan så jag var tvungen att slå tillbaka. mobbing?! :O =D aja, men han är jag ju inte rädd för. är ju nästan starkare än han. nästan :)

alltså blä, jag vill såhära ha värsta stora rummet med typ tv och allt i. haha. typ jättemånga har ju tv och data på rummet, men själv får man bära in bärbara om man vill ha dator på rummet. och det är ju jobbigt, haha närå.

idag när jag kom hem med bussen så var jag as pinkis, också när jag kom fram till dörren så var det låst. också hade ingen lagt ut nyckel till mej heller, så jag sprang upp och pinka i skogen, haha kul att veta?:O haha nä. men iaf, också hade jag ju inget bra för mej så jag la ut jackan och la mej och solade i skogen och lyssnade på musik. värsta skönt, förutom att det gör liksom ont i ögonen när man solar. och jag hade ju inga solbrillor med mej heller, så då pallade jag inte sola nå längre. då gick jag och satt mej på bron, också åkte bussen från laggarberg förbi, så jag tänkte att då kom väl lukas hem. men det gjorde han ju inte! så där satt jag, helt helt helt ensam.. och kunde inte ringa nån med min tomma mobil. tom på pengar alltså. men sen kom linus, efter att jag hade varit utlåst en timme. oh vad lycklig jag blev när jag såg han komma där med sin moppe:) eller att det var han såg jag inte, haha, men jag såg att han svängde in här och då kände jag igen jackan och nog var det bror min. och en annan sak som jag gillar att prata om, (haha, en annan sak, har jag pratat om nåt annat som jag gillar att prata om?) aja, det är iaf SOMMAREN! SOM SNARTT ÄR HÄR! =D eller alltså, det är 97 dagar kvar till skolavslutningen. tror jag, nåt i den stilen, det står på mobilen men nu är den av.









hoppsan. nu råkade jag skriva en sak. till nån. gaah. pinsamt. hejdå..


Kommentarer
Postat av: limpa

cykla är köng!!!

2008-04-17 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0