yeah, 9 dagar kvar...

tills det är min födelsedag!
alltså shiiiiiiiit vad det ägde på drakstaden. Issa du måste skicka videon när jag åker! =D Fatta, nu kan jag droppa, rampen.. det är bara ollie och 180 som saknas, känns det som. Men imorrn ska jag väll dit igen!
Alltså min inlägg blir inte långa. MEn det är för att jag har så kul, jag har inte tid med det här ;) haha! Och pontus som trodde att jag inte skulle våga åka alls, och bara sitta på sidan. Haha, noway :| =D
jag längtar sååå mycket till nästa gång. Skate is the shiet! =D
och idag ställer ju issa ut lizzy. Jag vet inte riktigt vad det är man gör då, men vad hon än gör så hoppas jag att det går bra! Heja heja!
Men jag skulle ju få vara med issa efter det, om vi vill dårå. Jag sitter bara och väntar på att hon ska komma hem =) också sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Och jag vill INTE ha regn idag! För jag vill åka skateboard. Och det är inte så bra att göra det på blött underlag. Men ändå.. jag vill jag vill jag vill! :) jag får daaamp .< jag kan inte varva neeeeer!! Och då.. äh


hejsvejs, skateboard! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0