olydig =)

hej, jag ska stäga av datorn strax.. för jag fick data stopp =)
jode va så här. att för en timme sen så sa mamma till mej att gå ut med hunden. "sen" sa jag. (aa, sen för mej är inte ba nån minut som ni fattar). Jag gick ner och startade datorn. Chattade oskyldigt med några kompisar och glömde bort hunden. "LINDA GÅ UT MED ZURPRISE NU, DET VAR EN TIMME SEN JAG SA ÅT DEJ!!" skrek mamma heelt plötsligt. Jag skrattade till, gick upp och sa oskyldigt "dampa ner lite nu va", aaa mamma tog det väldigt hårt ska jag seja. "DU FÅR DATA STOPP FÖR RESTEN AV DAN! DU MÅSTE VARA FINARE I MUNNEN, INGEN MER DATOR IDAG!!". visst, stör inte mej. Jag tänkte ändå sticka ut och fråga issa om hon ville skejta. Men det fick jag inte heller. "DU MÅSTE PACKA TILL BIKEN FÖRST!". Ja, rätt. Ska väll packa och sen ska jag chilla lite i det fina vädret. Vaknade på morgonen och trodde att det var sommar.. fast det var bara 11 grader ute.
Men, jag måste stänga av datorn för att jag har daaaaaaaaaaata stopp.

HEJDÅ! kort inlägg, men jag ska gottgöra det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0