jo min namn du vet.

alltså vissa får/vill inte lägga ut hela sitt namn på internet. Jag fatar inte de, alltså jag är helt stolt och hela skiten över mitt namn! Det låter så... vardaglit, vilket känns bra. Linda Henriksson. Och du kan ändå inte söka på hitta.se, för jag har hemligt nummer. HAHA! LOOOOSER :) jo, jag nämner mitt namn rätt ofta. Om nån frågar vad jag heter så drar jag ofta till med hela namnet "Linda linda henriksson". Precis som forrest gump, "i'm forrest forrest gump" eller som bond; "my name is bond, james bond". Lol, jag får väll hitta på en egen rubrik (=
Idag så fyller pappa år. Är det nån som vill veta hur gammal han verkligen är nu? Jo, 26! Haha, näerå jag bara skoja. Jag ska inte seja den, bara för att vara snäll mot min söta pappa <3
Ja, så han fick paket å massa sånt då. Han fick ett STORT tält med plats för typ sex personer, eller det var som en hall i mitten, också var det 2-rum runt eller nåt. Frän, den ska vi tälta med till sommarn! Också fick han typ... 4 madrasser. En uppblåsbär+pump, en uppblåsbar till som är mindre, och två sånna där platta. Också fick han ju världens finaste tavla av mej som jag har gjort på slöjden! Jag ska ta kort på den och lägga in den här någon dag, om jag orkar.
Bråk på skolan idag. Mellan mej och sophie. NO COMENTS.
Imorron ska jag på bike'n fly, det är en cykel tävling i ljustorp där man cyklar 3 mil. Men inte cykla, cykla, cykla. Nej, utan man stannar på stationer och ska samla poäng. Också ska man vara utklädda, och smöra för dom som har stationerna. Mitt, Janines, Issas och Emmas lag heter: FLOWERPUFFPINGLORNA. Vi ska vara utklädda till blommor, as coolt! Bild på oss kommer senare det med. Också ska vi smöra med färg glada marshmallows. Ja, mamma hhon tror att vi vinner pris för bästa utklädnad. Man kan vinna pris för det alltså, och smör priset. Och för mest poäng. Men INTE först i mål, eftersom att alla startar olika tider.
Ja men iallafall. Klockan är halv elva på kvällen, och jag måste gå och lägga mej så att jag kan spara på krafterna tills morgon dagens cykling. Ring oss! =D Vi kommer ha såååå kul, hoppas jag!

HEJDÅ SÖTNOSAR, hörs efter biken eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0