Jag har tränat?!

Ligger och svettas i min säng, har tränat!!!! Åhhh vad stolt jag är över mej själv :D var fem veckor sen sist! På kickboxningen. Som jag dessutom funderar på att dra mej tillbaks till, hm?! Fast jag är lite sugen på att gymma bara men äsch jag vet inte! Ska åka dit på måndag och prova än en gång sen bestämmer jag mej :)

Vad har jag annars gjort idag då? Gjort ett försök till att kolla på film men det gick inte. Ätit cheesecake som jag själv gjort - ännu mer stolt över mej själv! Och varit lite med gosen min.

Ska ta en dusch nu hade jag tänkt, bara det att både mamma och Linus redan har duschat så läju inte finnas nå varmvatten :o då blir det inge kul, jag som tänkte slå på stort och raka benen. Haha

Skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0