IRRITERAD.

Åker till köket och lagar mat, kul!

Mindre kul är väl att jag nog inte kommer in för vi börjar nio men min buss går åtta, ÅHhhhhHHhh älskar livet. Nej gud vad irriterad jag är på allt just nu, min mobil är ju cp i huve och laddaren funkar inte till den så den dog i natt när jag laddade den när den var avstängde och så ringde inget alarm :) jävligt roligt

+ att mitt hår har blivit brunt? :s
när jag färgade det svart, visste inte ens att brunt kunde lysa igenom svart? Nej men det kunde det ju självklart, mitt äckliga hår vill ju bara vara ljust hela tiden.

Tack för mej!


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha ja, ring mig när du kan! :D

2011-09-27 @ 09:48:49
URL: http://sannanordin.devote.se
Postat av: Anonym

myströjan va tydligen redan såld :o haha har ingen koll alls ja.....sry!

2011-09-27 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0