Friluftsdag?

Löfte till mej själv: SLUTA TITTA PÅ LÄSKIGA FILMER.

 

Såg på en film som hette Insidios i lördags, skräckis såklart. Kunde inte sova igår, vågade inte dra ner persiennen, vågade inte ha släckt, vågade inte ha tänt, vågade inte titta, vågade inte blunda. Haha helt förstörd, får för mej att tantjäveln är överallt :o usch.

 

Annars sitter jag på skolan nu, skulle ha friluftsdag men klev på fel buss haha. Härnösand, skulle ha kommit till Härnösand egentligen för det var tydligen ingen avstigning på den bussen? Åkte förbi allt. Till slut fick jag kliva av. Tack gud. Satt där skiträdd och visste inte vart jag var, sen fick jag reda på att det var sörberge norra! Haha men ja då missade jag ju när alla på friluftsdagen gick ut i skogen så jag sitter i klassrummet istället. :) skönt om jag får säga det själv! Slapp man springa runt i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0