.


Tröttast i världen..

Ja idag var det skolfoto då. Såg arg och rädd ut. Inte särskilt kult. Sen åkte jag till maz och åt med Johanna ett tag efter det och satt där ett tag innan jag for hem för jag skulle vara barnvakt idag, när min bror på 18 år dessutom också skulle vara hemma? Är jag barnvakt åt han också eller, nej jag hade väl kunnat gjort nått kult istället för att sitta hemma och passa Ludvig men näe. Jag måste vara hemma och natta och passa han fastän att Linus också är hemma :s

Det enda positiva med det här är att jag är endast barnvakt för att mina föräldrar ska köpa paket till mej. Fyller år om fem dar nu. Aja orkar inte skriva ska fan sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0