asså tjockis :o

Idag hade jag fem minuter på mej på att gå till bussen nere i timrå, istället för att gå lugnt och ställa mej och vänta på bussen så springer jag allt jag kan till ica, köper en chipspåse, springer till bussen och sätter mej i sätet längst bak och gömmer mej och äter chips...

Jag orkar inte. Haha asså tjockis :o sen stoppar jag inte undan påsen påväg till skolan heller, nej jag passerar genom tallnäs och över eonparkeringen med en chipspåse i högsta hugg. Var så jävla sugen så jag hade inte tid för att skämmas, men nu undrar man ju...


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: karolinaaaa

hahahahaahhh. även att du springer :O:O:O ner till ica!!!! HAHAH :DD:D:DD hjälppp me



2011-10-07 @ 07:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0