Åh vad tråkigt

Sitter alltid i nån minut och bara tittar på den tomma, vita lilla rutan där man ska skriva innan jag börjar. För jag fattar inte varför jag skriver, eller vad jag ska skriva.

Meeeeeen man skriver nått skit ändå, haha av nån anledning? :o
man känner sej typ tvungen.

Så blir det alltid att jag skriver vad jag har gjort, vad jag gör, och vad jag ska göra.
Fantasin är på samma nivå som alla andra dagar sattehh

VAD HAR JAG GJORT: myst framför massa bra på teven med min pojkvän
VAD JAG GÖR: dricker trocadero och pratar med Karro på facebooken!
VAD JAG SKA GÖRA: ska på skolan imorgon så lika bra att sova


Avslutar med en bild jag inte tror jag lagt upp
hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0