less tjej imorse

Var helt bombsäker på att det skulle vara torsdag idag när jag gick och la mej, så jag ställde klockan på sex typ och somnade. Kliver upp, stressar lite halvt till halv åtta bussen men kommer på med nöp och näppe!

..sen kom jag på att det var onsdag. Då jag skulle börjat halv tio.

Satt ja jag var ganska less vid tanken att jag kunde ha legat och sovit just då! Men somnade i uppehållsrummet i väntan på lektionen istället haha. Har varit en rätt skön dag, bara googlat recept och sådär. Slutade ett :) tog en promenad från skolan med Johanna, hann med bussen i timrå också satt det kändes som att min flyt vände!

Vet inte vad jag ska göra idag, hade planerat in Claudia men hon hade gått och blivit sjuk så jag får se vad det blir, om det ens blir nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0