svar på kommentar

Anonym om solar!:
gjorde de ont att ta piercing i tungan? typ efteråt eller nåt om de vart svullet? :o :)

har hört att det är väldigt olika från person till person, jag själv tyckte det gjorde jätteont att pierca tungan medans andra knappt tycker att de känns. minnns inte hur länge tungan var svullen eftersom det var så länge sen, kanske tio dar? men det var jättejobbigt att äta dom brukar rekommendera barnmat men jag grät när jag åt de till och med haha.. levde på välling en hel vecka!

Video från när jag piercade mej!
spola fram tills 3.30, innan är det bara massa prat och jag som sitter och nervositerar


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt för jag fick veta! :)

2011-05-16 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0