lite om mej

onödig lindafakta! tihi

♥ jag äger varken ett eget bankomatkort eller en egen hemnyckel. ett under att jag faktiskt får ha busskort, är så slarvig så tappar bort allt jag håller i. mest viktiga saker

♥ jag är värsta romantiken. älskar att tända ljus, mysa, fixa små överraskningar och gå promenader med den jag tycker om hehe. tycker det är lite pinsamt men det är bara sån jag är!

♥ jag gillar inte att duscha, tycker det är jobbigt och långtråkigt haha. förstår verkligen inte det sköna med det! visst att känna sej fräsh efteråt men asså nä. önskar en maskin kunde göra det åt en. ta mej inte fel nu för självklart duschar jag dagligen haha!

♥ jag vill ha feta lår. tycker det är så jäkla snyggt med kurviga och stora lår! men självklart ska allt jag äter sätta sej på magen istället för på låren..

imorn får jag glasögon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0