handikapp = handen i mössan

tjabba tjena hallååååå

sitter på barnlektion nu, vi har fått valt ett varsitt handikapp och läser om det och får leta upp hjälporganisationer och sånt, faktiskt första intressanta vi har fått göra på den här linjen. Valde asperger bara för jag älskar filmen I rymden finns inga känslor hihi, jävligt intressant faktiskt! Fast nu är jag klar med arbetet.

Idag ska jag inte göra nå särskilt, fixa en grej med Karro ikväll annars vet jag väl inte. Inget särskilt! Känner mej så stressad jämt och ständigt så måste slappna av och sluta göra saker hela jävla tiden

kollade precis vädret också, kul att det ska regna satan på lördag då det är cruising..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0