tre

tre vanor du har;

Säga/göra saker utan att tänka. Vare sej jag säger nå blondt eller något dumt som sårar någon, jag tänker aldrig två gånger innan jag säger något. Förut sa jag alltid "att tänka innan man talar är som att torka sej i arslet innan man skiter", men haha nej så är det ju inte alla gånger.. fast jag lever upp till det ganska bra!

Kolla i kylskåpet så fort jag kommit hem. Spelar ingen roll om det är att jag kommit hem efter jag varit ute med hundarna, varit och ätit eller varit på skolan. Jag bara öppnar, kollar, stänger. Tar typ aldrig nånting haha men a man måste väl checka läget ;)

Spendera upp pengarna innan jag ens räknat hur mycket jag har.. nu får jag bara lite pengar åt gången för jag kan inte hålla i dom själv så nu får mamma ta hand om dom haha :( jag vet inte ens vad det är jag köper, men dom tar slut på en gång. Tror det mest är läsk, solarium och "ähhhh bjur på den här ja!" som mina pengar går åt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0