Ponthus, ice age & fränsta

Tänkte ta och sova nu, blir stressad när jag ser att klockan är mycket fastän det är lov? Hah ja men det är väl bara bra det, behöver jag inte bekymra mej över att vända tillbaks på dygnet när det blir skola igen iallafall!

Var ju hos Ponthus ikväll som sagt, var inte särskilt pigg och kry han inte. Vi kollade på ice age hihi, älskar dom filmerna. Så himla roliga :d fast nu var den på engelska så då var de inte lika kul för Sid lespade inte..

Aja imorgon ska jag kanske iväg till farfar, vet inte riktigt än hur det blir. Linus är i fjällen och Lukas ska inte med satt jag vet inte hur jag gör heller.. återstår väl att se :) godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0