liv kallas de

Humör just nu: fundersam
Favoritgodis: lakris & choklad
Är det nåt du absolut inte äter: potatisbullär
Kläder just nu: nyduschad och naken, busigt
Musik just nu: petter♥
Vad sa du senast: men nej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen annan haha
Sommarplaner: kroatien, grönan, ha kuul
Fisk eller badkruka: fisk hihi
Saft eller alkohol: trocadero vill ja ha...
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: soligt och varmt, men inte för varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: båt, mat, kåmpiz
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: olika
Sparare eller slösare: slösare rakt igenom hah
Bästa film: peter pan hihi
Tror på liv på andra planeter:
Kommer du ihåg din första kärlek: asså jag var ju kär och tillsammans med alla när jag var yngre, så vet inte om jag ska se det som kärlekar ens.. men då gjorde jag ju de. satt äh vet inte
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet om!
Tror du på mirakel: självklart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: man bör ju. varför va tsm med nån annars
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vet inte vad det ordet betyder hihi
Ser du på kärleken som ett misstag: nej. jag tycker kärlek är fint
Hur många barn vill du ha när du blir stor: iallafall två
Bio eller promenad: bio, älskar bio haha. mest snacksen
Är du kittlig: ja satan
Snarkar du? som en karl :(
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? bara skranklar
Äckligaste insekten: skranklar, grinar när jag ser dom typ haha
Största svaghet: vet inte, kanske att jag är så hit & dit med allt
Det här är jag bra på: mitt mobilspel:):))::)):)
Bästa bok? läser inte böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna flyga
Vad vill du jobba som? bartender
Chips, morötter eller godis? haha morötter tror ja faktiskt
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? vill pierca naveln, så ska jag tatuera in en text på handleden + ett litet hjärta vid troskanten
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt i hela huset haha
Gungar du på stolen? nej ramlade av och gjorde illa huvet för nå år sen så nu är ja still hahah
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? lätt:d
Vilken hand håller du gaffeln i ? vet inte
Är du rädd för blod? ja, mår illa av blod och blir typ yr haha..
Saltar du på maten? på kött
Gillar du att sjunga? haha aa men det låter illa
Anser du att du är stark? nej, varken i själen eller kroppen
Brukar du sola? yes
Vad gör du om du får hicka? hickar..?
Röker du? ibland
Snusar du? man är väl karl...
Använder du knark? näe
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? nej tror jag väl inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0