grislinda

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mej för jag har ändå inget bättre för mej, men känner mej så liten och ensam så kommer inte somna huhu.. vill inte sova själv ju. Men vad gööör man

Har iallafall lagt upp en dags schema för imorgon haha :d
Det består utav..

Promenad
Dusch med silverschampoo + hårinpackning
Städa
Byta i sängen
Somna tidigt

För det är ju skola på måndag. Vilket lov, gått jättefort och jag har inte sovit ut en enda gång.. arg jag blir. Meeeen som sagt, vad gör man

Punkt tre är ganska viktig nu iallafall. Har ju sagt att jag ska göra det sen innan lovet och då var det bara grisigt men nu har jag haft ännu en vecka på mej att grisa ner härinne så ni kan ju tänka er hur fagert det är härinne nu. Haha jag orkar inte.. tar itu med det här imorgon. Punkt


godnatt från en jätteglad tjej. kolla vilken ensamhet
blir nästan tåris
buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0