mitt gosebajs♥

Du är tillsammans med? – ponthus
Hur gammal är han/hon? – sjutton
Vart bor han/hon? – timrå

Ögonfärg? – de varierar sej hah. typ lite gröna! oliverfärgade typ
Har han/hon piercat sig någon gång? – Nej
Har han/hon druckit någon gång? – Ja
Har han/hon rökt? – Ja
Vad har han/hon för färg på rummet? – vilket rum? hehe
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? – köpa en hd till pappa och en bil till mamma :) och köpa pizza!
Har han/hon någon fobi? – förlora familj, vänner och mej. hihi!
Är han/hon beroende av något då? – snus förfan
Vad gör han/hon på helgerna? – he's doing me
Beskriv honom/henne med tre ord? – omtänksam, givmild & bäst! (+skitsnygg)
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? – han skulle bli en sån bra mamma♥
Varför blev du tillsammans med honom/henne? – var väl inte ute efter ett förhållande först och främst,tyckte han var snygg och sådär. sen blev jag kär i han! och typ stalkade han tills han var min ;););)
Du älskar honom/henne? – ja, mest.
Du har roligt med honom/henne? – alltid roligast med ponthus!
Du skulle kunna bo med honom/henne? – Ja
Du vet någonting om honom/henne? – ohja
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? – japp, och det varade i tre hela veckor! suger satan
Säg ett ord du känner för honom/henne? – kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - han har sagt så mycket fint i våra dar den pojken!
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? – han är en 10 poängare från topp till tå
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? – hihi ja,förutom när jag är arg på han! då får jag fjärilar i armarna
Är du svartsjuk? – inte egentligen

Om er:
Bor ni långt ifrån varandra? – Nej
Hur länge har ni då varit tillsammans? – vi var tillsammans i arton månader, sen var vi ifrån varandra en vecka innan vi började hålla på igen :') i maj skulle vi haft 20 månader iallafall så vi kör på de!
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? – knappt
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? – allt utom action, drama och sciense fiction
Har ni sovit över hos varandra? – jaa
Har ni bråkat någon gång? – Ja
Vem håller fjärrkontrollen? – vi turas väl om,haha. vi gillar ändå typ samma saker!
Vad har ni gemensamt? – vår dåliga humor
Har ni samma åsikter om saker? – ja oftast så har vi de!

Planerar ni framtiden ihop? – lite kanske,tihi
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – fem dagar
Har ni sagt ”jag älskar dig” i verkligheten till varandra? – nej,vi messar varandra innan vi ska sova. när vi är i samma säng, annars blire PINIT!
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - jag vill aldrig mer vara utan min ponthus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0