ingen latmask här inte!

Var faktiskt en okej plats att jobba på. Nöjd med första dagen! Rensat ur ett garage/förråd, städat, rensat och burit massa tunga grejer. Kommer bli biff tack vare mitt sommarjobb!

Är faktiskt inte så lat som jag tror. Till och med handledaren sa åt mej att lugna mej, sätta mej och ta det lugnt för det var ingen brådska. Låta pojkarna ordna dom tunga lyften. Fast okej jag var sådär himla igång för jag visste att vi skulle få sluta när vi var klar, haha.. fick sluta klockan ett istället för två. Härligthärligt!

Sen åkte jag till min gos. Vi har kollat på sons of anarchy, nått kriminellt motorcykel program som han tycker så mycket om ;) faktiskt jävligt spännande!

Förresten så ska jag börja knäppa mer bilder. Till den här tråkiga fula bloggen, allting blir finare och roligare med lite bilder. Men numera är jag lite för ful för att fotas. Haha. Har en blandning mellan brunt, blondt och grått i håret. Inte så fagert! Plus att jag skiter i att noppa ögonbrynen för jag vill ha lite tjockare men för tillfället ser det förjävligt ut haha..

Men nånting ska jag ordna. Bjuder på en gammal bild ni kan vila ögonen på tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0