inget vatten?!

Vaknade för nån timme sen, sa hejdå till Ponthus och tänkte att jag tar en sån där ta hand om mej själv dag! Tänkte göra ett bad, köra ansiktsmask, raka benen osv osv.. bara ett "litet" problem. Vi har inget vatten?!

Haha asså störande :o och det lilla vattnet som kommer är bara kallvatten! Inte så mysigt. Pappa håller på att göra om i toaletten nere, byta handfat, toalett och sånt där. Tur jag duschade igår men känner mej ändå äcklig bara för jag vet att jag inte kan duscha.. hade tänkt träna, haha tänk om jag hade gjort de. En aning mer less då när jag skulle duscha antar ja

Har bara myst på dom senaste dagarna. Inte varit nå bandsjön väder precis, så har bara njutit och tagit det lugnt i min sköna säng! Typ. Igår var det ju lite folk här på filmkväll, såg en halv värdelös skräckfilm och sen en hel värdelös thriller som inte var thriller alls. Inte så lyckat..

Idag vet jag inte vad som händer, ska klä på mej och sådär nu så skriver jag sen kanske! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0