utttttttttttråkad

jag är så himla uttråkad och dehär är bara första dan jag sitter här hemma, finns ju ingenting att göra! de enda jag kan göra är att kolla på film men det finns inge värre än att kolla på film ensam. måste ha nån att mysa med om jag ska göra det..

känner mej för rastlös för att sova till och med,jissess

bjur på fina bilder



okej dom syns inte så bra för jag var för ful så ni fick inte se så mycket men kan väl förklara

första bilden ser jag ledsen och ynklig ut på, vill ju att ni ska tycka synd om mej?!
andra bilden gör jag en helt crazy min bara fatt jag tycker jag är tuff då
tredje bilden ser jag bara lite random ut på

tack för mej

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-31 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0