tisdag = ingen teaterdag längre:o


idag myser jag i min lillebrors tröja hihi..

Godmorgon

vaknade för typ aslänge sen, säkert innan sju och jag skulle inte upp fören åtta.. klev upp halv åtta för då gav jag upp och nu är jag klar. Bussen går om en timme och tio minuter haha kul, kommer inte kunna somna om heller satt a får väl sitta här och chilllllarå.

Sen när jag kommit till skolan så är det typ två timmar tills jag börjar, då ska jag och karro spela biljard :D världsroligt ju!!! Fatta hur less vi kommer vara på de när vi går i typ trean, haha.. ;p

Igår gjorde jag iallafall ingenting på eftermiddagen, spelade sims hih, sen gick jag ut på en promenad med issa och hennes hund. Vi var ute i typ två timmar :o hade jätteont i benen när jag kom hem haha :( men det var inge kallt iallafall så det var ju skönt! pusshejjjjjJJJJjjJj

Kommentarer
Postat av: issa

kom mamma din o mötte dig då? :) haha

2011-01-18 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0