svar på kommentar

Anonym om yoga:
vilken linje går du ? och trivs du ?=)

svar; jag går första året på barn- och fritidsprogrammet på timrå gymnasium, började där en vecka innan jul. Gick media innan men det var ingenting för mej och trivdes så bra på timrå när jag hälsade på så bestämde mej för att byta! Jag trivs hur bra som helst i skolan, har ångest för jag är på praktik nu, och det går okej i klassen. Har min vän karro i samma klass så det funkar fint :)

Sen vad jag tycker om ämnerna vet jag inte, ta mej inte fel jag tycker jättemycket om barn! Men det man får lära sej är inge vidare intressant. Det vi läser om är typ hur dom utvecklas varje månad, hur du byter blöja på dom osv.. men jag står nog ut i tre år ska du se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0