sova (L)

Nu ska jag gå och lägga mej, förska sooova. Tror inte det kommer gå nå bra är rätt pigg ändå.. ajaaa.

Vart inte direkt att vara med ponthus, när han kom hit gick han och la sej och sov i två timmar sen for han hem och sov ännu mer haha? Aja kul kille hah jag gjorde väl inget särskilt idag då. Spelade lite sims, vill fortsätta göra det hela natten men eftersom jag blivit så jäkla duktig så måste jag gå och lägga mej

Är förresten så less på vintern så hata inte är ett starkt ord nog för hur jag känner för vintern, jag vill ha sommar nu, nu nu! Springa runt i tunna kläder, sola, bli brun, bada och ba vaaa.. typ sova. Sova så himla mycket, sova så det står ut i öronen på mej

Fast ne det ska jag inte göra den här sommarn.. men jag älskar att sova! Vara vaken hela natten, gå och lägga mej, vakna på kvällen och sen ränna runt hela natten igen. Det är min melodi de. Fast nu i år ska jag upp och jobba lite på brännan har jag bestämt.. och bada, mer än bara kvällsdopp. Blir fint de

Bara ett halvår kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0